Wij willen cookies op uw computer plaatsen om onze website te verbeteren.

Uw browser ondersteunt geen cookies. U kunt deze inschakelen via de instellingen.

Boodschappen doen in onze winkels

We willen het boodschappen doen graag zo prettig en veilig mogelijk maken voor jou en onze medewerkers. Daarom hebben we een aantal maatregelen genomen waarbij we ons houden aan de richtlijnen van het RIVM. Ook onze medewerkers zijn zich hier zeer bewust van en nemen extra maatregelen zoals het vaak en goed handen wassen.



Help elkaar door je te houden aan aangekondigde maatregelen en het advies van RIVM. Vooral in deze tijden moeten we er voor elkaar zijn en elkaar helpen! Zo houden we het samen prettig en veilig voor iedereen.

Hier houden wij ons aan

In alle winkels hebben we een afscheiding boven de toonbank 'opgehangen' om contact zoveel mogelijk te beperken. Tevens hebben we op de vloer duidelijk 'lijnen' aangebracht. Onze toonbank ligt namelijk vol met prachtige, gezonde en lekkere producten. Online bestellen kan. Maar je kan ook op een verantwoorde manier naar de winkel te komen.

1. We vragen je om per pin te betalen
2. We vragen je om afstand te houden 1½ meter!
3. Ook van onze medewerkers
4. Voel jij je niet fit, kom dan niet naar de winkel;
5. Maximaal 4 personen voor de toonbank
6. Kom alleen naar de winkel

We zijn ervan overtuigd dat we deze crisissituatie samen onder de knie zullen krijgen.

Vragen over online bestellen

Door de grote vraag aan boodschappen hebben sommige producten een beperkte beschikbaarheid. We doen er alles aan om alle bestelde producten te leveren, maar het kan in de huidige situatie vaker voorkomen dat we niet alles kunnen leveren. Uiteraard brengen wij de bestelde producten bijvoorbeeld een dag later. Je ontvangt hier een email over. Dank voor je begrip hiervoor.
Je kan elke dag tot 17.00 uur bestellen en daar kan je aangeven of je de bestelling komt afhalen of wilt laten bezorgen. Dit kan je tijdens het bestelproces aangeven. Als voor bezorgen hebt gekozen plannen wij je in. Vervolgens maken wij elke morgen een ‘route’. Je ontvangt ’s morgens een email van ons met een tijd wanneer wij denken bij je aan de deur te staan.
Je kan elke dag tot 17.00 uur bestellen, de bestelling staat vanaf 11.00 uur klaar in de winkels. Dit heeft te maken dat we met verse producten werken, zoals vers brood, vers gebak, verse vleeswaren, salades e.d. Deze producten worden elke ochtend vers gemaakt. Vanaf 10.00 gaan we beginnen met bezorgen, maar daar krijg je dus een email over.
Je bestelling kan je makkelijk betalen via iDEAL. Wil je in de winkel betalen, dan kan dat ook. Je kan op dit moment niet aan de chauffeur betalen, bestellingen die bezorgd worden kunnen dus alleen via iDEAL betaald worden. Indien de betaling niet gelukt is, wordt je bestelling natuurlijk wel klaar gemaakt voor je, je ontvangt een nieuwe betalingslink van ons.
Je bestelling annuleren, dit kan via het contactformulier of telefonisch via nummer :026-3335771
Dit kan je tijdens het bestelproces aangeven. Op de laatste pagina kan je de keuze maken in welke winkel je je bestelling wilt ophalen.
Dit is natuurlijk mogelijk, tijdens het bestelproces krijgen een overzicht te zien van al je boodschappen. Op dit scherm kan je de hoeveelheden een aantallen aanpassen. Heb je eenmaal je bestelling geplaatst en/of betaald, dan kan je deze niet meer aanpassen.
Dit kan je tijdens het bestelproces aangeven. Op de laatste pagina kan je de keuze maken waar je jouw bestelling wilt laten afleveren. Je kan ook bij je account meerdere adressen aanmaken om deze te gebruiken.
Op dit moment bezorgen wij alleen in Gelderland. Wij werken met verse producten en een eigen bezorgdienst.

Er worden geen extra kosten berekend voor je bestelling. Wel berekenen wij kosten voor het bezorgen van de producten bij je aan huis. Zoals je begrijpt, bezorgen we contactloos, de bestelling wordt voor de voordeur neergezet om zo minimaal 1½ meter afstand te houden. Zorg dat je de producten die koel bewaard moeten worden gelijk in de koelkast plaatst. Heb je een Box besteld, haal daar de producten uit die gekoeld moeten blijven.

In het laatste scherm van het bestelproces kan je aangeven in welke winkel je de bestelling wilt afhalen. Of je kan hier aangeven dat je de bestelling wilt bezorgd hebben. Het bedrag van de bezorgkosten is afhankelijk van je totale bestel bedrag.

Vragen?

Heeft u vragen? Bel ons op 026 33 357 71 of kom gewoon even langs in een van onze winkels. Wij staan voor u klaar met een goed en smaakvol advies!


Lees verder