Veelgestelde vragen
Ontvang ik altijd alle producten die ik besteld heb?
Door het brede assortiment en de seizoensgevoeligheid van sommige producten kan het voorkomen dat producten niet onmiddellijk geleverd kunnen worden. In dit geval nemen we contact met u op en bespreken hoe we het beste de bestelling kunnen leveren.
Wanneer ontvang ik de bestelling?
Je kan elke dag tot 17.00 uur bestellen en daar kan je aangeven of je de bestelling komt afhalen of wilt laten bezorgen. Dit kan je tijdens het bestelproces aangeven. Als voor bezorgen hebt gekozen plannen wij je in. Onze bezorgers komen tussen 11:00 en 16:00.
Tot wanneer kan ik bestellen?
Je kan elke dag tot 17.00 uur bestellen, de bestelling staat vanaf 11.00 uur klaar in de winkels. Dit heeft te maken dat we met verse producten werken, zoals vers brood, vers gebak, verse vleeswaren, salades e.d. Deze producten worden elke ochtend vers gemaakt. Vanaf 10.00 gaan we beginnen met bezorgen, maar daar krijg je dus een email over.
Hoe kan ik betalen?
Je bestelling kan je makkelijk betalen via iDEAL. Wil je in de winkel betalen, dan kan dat ook. Je kan op dit moment niet aan de chauffeur betalen, bestellingen die bezorgd worden kunnen dus alleen via iDEAL betaald worden. Indien de betaling niet gelukt is, wordt je bestelling natuurlijk wel klaar gemaakt voor je, je ontvangt een nieuwe betalingslink van ons.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je bestelling annuleren, dit kan via het contactformulier of telefonisch via nummer: 026-3335771
Hoe kan ik een afhaalpunt bepalen?
Dit kan je tijdens het bestelproces aangeven. Op de laatste pagina kan je de keuze maken in welke winkel je je bestelling wilt ophalen.
Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Dit is natuurlijk mogelijk, tijdens het bestelproces krijgen een overzicht te zien van al je boodschappen. Op dit scherm kan je de hoeveelheden een aantallen aanpassen. Heb je eenmaal je bestelling geplaatst en/of betaald, dan kan je deze niet meer aanpassen.
Hoe kan ik een andere adres aangeven voor het bezorgen?
Dit kan je tijdens het bestelproces aangeven. Op de laatste pagina kan je de keuze maken waar je jouw bestelling wilt laten afleveren. Je kan ook bij je account meerdere adressen aanmaken om deze te gebruiken.
Bezorgen jullie alleen in Gelderland?
Op dit moment bezorgen wij alleen in Gelderland. Wij werken met verse producten en een eigen bezorgdienst.
Worden er kosten of bezorgkosten berekend?
Er worden geen extra kosten berekend voor je bestelling. Wel berekenen wij kosten voor het bezorgen van de producten bij je aan huis. Zoals je begrijpt, bezorgen we contactloos, de bestelling wordt voor de voordeur neergezet om zo minimaal 1½ meter afstand te houden. Zorg dat je de producten die koel bewaard moeten worden gelijk in de koelkast plaatst. Heb je een Box besteld, haal daar de producten uit die gekoeld moeten blijven.
In het laatste scherm van het bestelproces kan je aangeven in welke winkel je de bestelling wilt afhalen. Of je kan hier aangeven dat je de bestelling wilt bezorgd hebben. Het bedrag van de bezorgkosten is afhankelijk van je totale bestel bedrag.
Bestelbedrag | Bezorgkosten |
---|---|
€ 0,00 – € 15,00 | € 6,00 |
€ 15,00 – € 25,00 | € 5,00 |
€ 25,00 – € 35,00 | € 4,00 |
€ 35,00 – € 45,00 | € 3,00 |
€ 45,00 – € 60,00 | € 2,00 |
€ 60,00 en meer | € 1,00 |